czwartek, 29 września 2011

Strój dnia;**

Dziś będzie strój dnia ;)
Miałam go już dodać w środę no ale zawsze nie miałam czasu
a więc dzisiaj dodam
                                           Balerinki kupiłam na bazarku za  ok. 50zł
                                            na początku były bardzo niewygodne a teraz je po prostu  uwielbiam

                                           jeansy z dziurami bardzo mi się spodobały  jak je zobaczyłam
                                                   Kupiłam je w   moodo nie pamiętam ile kosztowały
                                              pasek kupiłam w centrum chińskim za  chyba  12zł nie pamiętam
                                          Bluzka kupiona na przecenie w  reserved
                                           Kupiłam ją za  29.90z:
                                                   Sweterek kupiłam w centrum chińskim za 39zL była przecena
                                                jest sliczny i ten kolor bardzo mi się podoba
                                               Kamizelke róznież kupiłam w centrum Chińskim za 49zł tak jakoś


                                                                                           Karolina;**

1 komentarz: