sobota, 1 października 2011

Karolina: Ulubieńcy Września

dziś będą ulubieńcy września
na początek wszystkie kosmetyki
Nie jest ich chyba zbyt dużo
Niektóre kosmetyki były już w moich nabytkach wiec je znacie
NIVEA invisible for black&white
bez białych śladów bez żółtych plam jest bardzo dobry i slicznie pachnie kupiłam go w drogeri Vica za  ok. 9zł

maskara maxi lash z oriflame tusz pogrubiający rzesy kupiłam go za 19.90zł poprostu go uwielbiam jest świety i rzesy sa sliczne
cien do powiek z MIYO i Shadows
Cień z miyo jasny brąz nr. 9 nie pamietam  ile kosztował śliczie wygląda na oczach
cień z shadows jasny fiolet z drobinkami brokatu nr 6

krem do rąk z Ricco
zawiera puder perłowy
jest to krem odzywczych, ochronnychi nawilżających . nadaje dlonia jedwabistą gąldkośc
po ty kremie moje dłonie sa gładkie slicznie pachnie
pomadka z essence jasny róz ładnie wyglada na ustach tylko nie zbyt dlugo sie utrzymuje na ustachnr 43 kiss you kupiłam ja w drogeri Vica
krem do ciała z oriflame juz nie pamietam ile kosztował
ma sliczny zapach carmelowy nawilza ciało
odzywka do rzes z miyo uzywaj jej co wieczór rzesy mam po tym o wiele dłuższe i grubsze naprawde sie sprawdza
lakier do paznokci z miss selene mam nim caly czas pomalowane paznokcie do szkoły sa śliczne i bardzo mi sie podoba

no to tyle
Przepraszam ze niektóre zdjęcia sa brzydkie ale mój aparat robi głupie zdj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz