wtorek, 4 października 2011

Patrycja: Strój dnia :)

To mój pierwszy strój dnia na tym blogu.  Będzie to strój do szkoły.
Bluza kupiona w centrum chińskim za ok 35zł. Jest naprawdę fajna, nie obcisła .Cały tył łącznie z kapturem i trochę z przodu oprócz kieszeni ma materiał coś jak kurtka przeciw deszczowa, więc jest dobra na takie lekkie mżawki. Szczególnie spodobały mi się te kropy ( z tyłu są one większe).
(kilknij na zdjęcie, aby zdjęcie było większe)

 Bluzka (nie wiem gdzie kupiona i za ile). Jest na krótki rękaw, nie obcisła, wygodna. Bardzo mi się podoba.

 Spodnie ( też niestety nie pamiętam gdzie i ile kosztowały, było to gdzieś z rok temu). Są bardzo wygodne, jasne  rurki.


Chustka (apaszka, jak kto woli). W panterkę kupiona na bazarze (targu) za ok 10 zł dość dawno kupiona. Taki troszeczkę ciemniejszy kolor niż niebieski, lekka.

 Złote kolczyki. Prostokąty z diamencikami w środku.

Różowe trampki. Kupione w centrum chińskim za  ok 20 zł, średniej wysokości bardzo wygodne. Na chwilę obecną nie rozklejają się, a mam je od kilku miesięcy. Kupiłam je w tamtym roku szkolnym.
I to wszystko do zobaczenia.
Pati:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz